SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

Mit kezdjünk a weboldalunkra érkezett látogatókkal

2013. május 31.
írta: Máthé Albert

 

Egyre több cég érzi, akár kisebb, akár nagyobb, hogy mennyire fontos ma az online megjelenés. A leggyakoribb kérdés amit hallok, azzal kapcsolatos, hogy hogyan lehet előre kerülni a Google keresőjében anélkül, hogy kattintás alapú hirdetést fizetnék.

Véleményem szerint a jó helyezés a Google keresőjében nagyon fontos, de ez nem minden, az online vevőszerzés sokkal többről szól!

Először is, igaz hogy az internetezők 95%-a a Google keresőjét használja, mégsem kell teljes mértékben erre alapoznunk a marketing stratégiánkat. Érdemes inkább egy forgalmi mixet összeállítanunk, amiben a következők szerepelhetnek: Google hirdetés, Google organikus találati lista, display hirdetés, keresztmarketing partnerek (nem konkurens oldalak, akik a mi célpiacunkat szolgálják ki), email és hírlevelek, közösségi média (Facebook, Linkedin), szakmai vagy PR cikkek, kihelyezett linkek.

Nagyon sok cég ott követi el a hibát, hogy egyrészt csak a Google keresőjére összpontosítanak, másrészt pedig nem kezdenek semmit sem a weboldalukra látogatókkal, pedig ez nagyon fontos lenne. Ma az már nem elegendő, hogy a weboldalunkon van kapcsolattartó email cím, telefonszám vagy ajánlatkérő űrlap. A weboldalunk célja az kell hogy legyen, hogy értéket adjon a célpiacunknak, cserében pedig szerezzük meg a potenciális vevő nevét, címét, telefonszámát, méghozzá úgy, hogy ő adja oda nekünk örömmel. A hírlevélre való feliratkozás jó dolog, de akkor működik hatékonyan, ha először valamilyen „csalival” kínáljuk meg a potenciális vevőnket, cserében pedig elkérjük nevét, email címét, telefonszámát. Milyen „csali” típusok vannak? Néhány példa: ingyenes tudásanyag, tréning anyag, videó, ingyenes teszt, kupon, hűségkártya. A lényeg, hogy miután a „csaliért” cserében megszereztük a potenciális vevőnk email címét, telefonszámát, keressük meg egy ellenállhatatlan ajánlattal!

Két fontos tipp:

  1. Ha hirdetünk, ne a termékünket vagy szolgáltatásunkat akarjuk eladni, hanem a „csalit”!
  2. A „csali” megszerzése után a potenciális ügyfelünk legyen még szomjasabb, azaz még többet akarjon tőlünk!

Amennyiben szeretnél többet megtudni arról, hogy hogyan építsd fel az ellenállhatatlan ajánlatodat, töltsd le az ingyenes tudásanyagomat!

 

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm


{http://fitjoin.ru|http://eroplus.info}

•   2017-04-23 03:48


Свежие приколы с утра до вечера на портале http://fitjoin.ru/category/%d0%b2%d0%b8%d0%b4%d0%b5%d0%be%d0%ba/ - Ежедневные приколы
Любителям эротика, эротические обои для мобильника, эротика высокого разрешения на сайте http://eroplus.info/category/%d0%b4%d0%b5%d0%b2%d1%83%d1%88%d0%ba%d0%b0-%d0%b4%d0%bd%d1%8f/ - Фото девушки эротика

http://fitjoin.ru/wp-content/uploads/2017/03/%D0%96%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-009.jpg


RSS, RSS Feed

•   2017-02-01 23:38


Need to Improve Blog <a href=http://postrss.com>RSS</a> - Post RSS Feed to Facebook Acccount ?.