SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

E-mail marketing kiemelt ügyfeleknek

2013. június 16.
írta: Máthé Albert

Vajon küldhetünk -e emaileket a kiemelt ügyfeleknek (key accountoknak)? Ha igen, akkor hogyan tegyük? Véleményem szerint igen, de csak akkor, ha betartunk néhány nagyon fontos szabályt.

Biztos vagyok benne, hogy a rendszeres hírlevél küldés kapcsolaterősítő hatással van, azonban ha nem jól csináljuk, akkor nagyon destruktív tud lenni. Nézzük meg, mik azok az alapvető szabályok, amit be kell tartanunk ahhoz, hogy a kapcsolatot megerősítsük és ne romboljuk.

Talán a legfontosabb, hogy a hírlevél célja a kiemelt ügyfelek felé NEM AZ ELADÁS hanem, hogy ÉRTÉKET ADJUNK NEKIK!

A hírlevél küldésre mindenképpen személyesen kérjünk engedélyt, hangsúlyozzuk ki, hogy mi lesz a hírlevelek témája és azt, hogy mennyi levélre számíthatnak hetente, havonta.

Milyen a jó tartalom?

Írjunk hasznos információkat, híreket az iparágból, siker példákat írjunk le, újdonságokat, innovációt. Tehát ne eladjunk, hanem segítsünk, ne kérjünk, hanem adjunk! Időközönként kérjünk visszajelzést a hírleveleinkkel kapcsolatban, kérjük ki az ügyfelek véleményét, hogy miről olvasnának szívesen.

Mit NE tegyünk?

Ne helyettesítsük a személyes látogatásokat az email marketinggel, mert ez rossz érzést fog kelteni.

Ne küldjünk nekik, még véletlenül sem, olyan emaileket, amelyeket a tömegpiacnak küldünk ki; kerüljük a nagy akciókat, ellenállhatatlan ajánlatokat. Amennyiben meg akarjuk osztani az ilyen jellegű információkat velük, azt inkább tegyük meg személyesen (esetleg telefonon).

A kiemelt ügyfél, azaz a key account definíciója minden cégnél más és más, de alapvetően személyes kapcsolatot, különleges bánásmódot, magasabb szolgáltatásszintet jelent. A hírlevél is legyen kiemelt, különleges, amit csak ők kaphatnak meg, hiszen ezért kiemeltek, mások, mint a többiek!

 

Máthé Albert – napi inspiráció értékesítőknek





Új hozzászólás:

   *név
   *e-mail cím (nem jelenik meg)
bot captcha    *írja be az ellenörző kódot!
elküldöm