SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

legfrissebb írás

Vajon küldhetünk -e emaileket a kiemelt ügyfeleknek (key accountoknak)? Ha igen, akkor hogyan tegyük? Véleményem szerint igen, de csak akkor, ha betartunk néhány nagyon fontos szabályt.

tovább


korábbi írások

 

Egyre több cég érzi, akár kisebb, akár nagyobb, hogy mennyire fontos ma az online megjelenés. A leggyakoribb kérdés amit hallok, azzal kapcsolatos, hogy hogyan lehet előre kerülni a Google keresőjében anélkül, hogy kattintás alapú hirdetést fizetnék.

tovább


Hogyan használod a LinkedIn-t? Mire használod? Hány aktív kapcsolatod van?

Ha olyan üzletágban vagy benne, ahol cégeknek értékesítesz termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor a LinkedIn az online megjelenésed kötelező eleme! Ez vonatkozik rád személyesen és a cégedre, ahol dolgozol! Magyarországon egyre jobban kezd felfutni az online üzleti kapcsolatépítő rendszer használata, a multinacionális cégek közép- és felső vezetői szintén aktív használók.

tovább


2013-at írunk és számomra megdöbbentő, hogy még mindig vannak értékesítők, akik hideghívással vagy hangposta üzeneteket hagyva próbálnak meg bejutni a döntéshozókhoz. Az internet és a közösségi média örökre eltemette az említett eszközöket!  A 100 éves értékesítési stratégiáknak vége!

tovább


Egyik nap beszéltem egy ügyvezető igazgatóval, aki egy nagy multinacionális céget képvisel. Valahogy szóba jött az értékesítés és a „hideghívók”, azonnal éreztem rajta, hogy eltaláltam a témát. Röviden így reagált:

tovább


Hosszú éveken át az értékesítés legfontosabb eleme az volt: építsünk bizalmat és harmonikus kapcsolatot ügyfeleinkkel. Az üzlet fejlesztéséhez az volt a legfontosabb, hogy az értékesítőink minél több „minőségi”, potenciális ügyféllel találkozzanak, akikből aztán első vásárlók, majd lojális vevők lettek, akik jó esetben tovább is ajánlottak minket. Jó hír, hogy ez ma, 2013-ban is ugyanígy igaz! Az elmélet mögött a következő áll: ha elnyerjük a potenciális vevő bizalmát a „kapcsolaton” keresztül – amikor vásárlási döntést fog hozni – akkor minket fog választani.

tovább


Az internetnek köszönhetően egyre több eszköz áll az értékesítők rendelkezésére. Azt tanácsolom mindenkinek: használjátok őket. Az egyik legjobb eszköz arra, hogy a meglévő vevőinknek, vagy esetleg elveszett, eltűnt vevőinknek ismét eladjuk termékünket – akár személyes találkozó nélkül – az e-mail!

tovább