SalesKoffein

Bejutás a döntéshozókhoz
5 lépésben

Kérd ajándék tudásanyagomat itt!

Partnereink

 

Saleskoffein a Facebook-on

Kövess minket a többi közösségi oldalon is!


Kapcsolat

A-Concept Kft.

2600 Vác, Szigony köz 5/B
albert.mathe@saleskoffein.hu
06 70 606 6615

legfrissebb írás

Harmadik rész: a 30 másodperces bemutatkozás

 

Megérkezünk egy üzleti találkozóra, konferenciára, odamegyünk valakihez, bemutatkozunk, és van néhány másodpercünk, amikor figyelnek ránk. Sajnos ez az idő nagyon rövid, maximum 30 másodpercünk van arra, hogy felkeltsük a másik ember vagy a többi ember érdeklődését. Ezt a 30 másodperces időszakot hívjuk „csodaablaknak”. Amikor ez az idő letelik, a másik ember a következő mondatán, kérdésén kezd el gondolkozni.

tovább


korábbi írások

Második rész: csináljuk hatékonyan!
 

Írásom első részében (itt olvasható) kifejtettem mi a „networking” és milyen típusú kapcsolatépítő események vannak. A „networking” időigényes, és tudni kell róla, hogy nagyon sok időt lehet eltölteni vele alacsony hatékonysággal, de meg lehet ugyanezt csinálni nagy hatékonysággal.  Nézzük meg, hogyan készüljük fel rá, hogyan viselkedjünk, és hogyan lehet jól kihasználni a ráfordított időt.

tovább


Első rész: az alapok

Szeretnék rögtön egy tévhitet tisztázni: a „networking”, azaz a kapcsolatépítés, nem arról szól, hogy elmegyünk egy eseményre és összeszedjük a névjegykártyákat, majd ajánlásokat kérünk tőlük, vagy megpróbálunk nekik eladni.

tovább


Felmérések szerint a sikeres üzletkötések aránya a legalacsonyabb, ha a potenciális vevő az internetről érkezik. A 3-4%-os konvereziós arány már egészen jónak számít. Ezután következik a hideghívásokból származó üzletkötések aránya (5-10%). Vitathatatlan tény, hogy a közvetlen ajánlások rendelkeznek a legmagasabb üzletkötési aránnyal.

tovább


Tudjuk nagyon jól, hogy nem a beszerzőknek kell eladnunk magunkat, hanem a felső vezetőknek, mégsem tesszük és a végén ártárgyalásokba bonyolódunk a beszerzési osztályon. Ha tudjuk, hogy az értékesítést a felső döntéshozónál kell elkezdeni, miért van az, hogy az értékesítők 74%-a mégis alulról felfelé kezdi építeni az üzletét?

tovább


Az új üzletkötés zárási aránya akkor a legalacsonyabb, ha hideghívással jelentkezünk be, és a legmagasabb akkor, ha egy előkészített ajánlás révén kerülünk kapcsolatba a potenciális ügyfelünkkel.

Az értékesítők többsége tisztában van ezzel, a központi kérdés inkább az, hogy miért olyan nehéz jó ajánlásokat kapni?  A válasz: A KOCKÁZAT.

tovább


A „csodaablak”

Csodaablak – mint egy varázsmesében. Megérkezünk egy üzleti találkozóra, konferenciára, odamegyünk valakihez, bemutatkozunk és ekkor megnyilik a „csodaablak”.

tovább



Lapozás: 1. oldal 2. oldal »